گروه بورس- شرکت گلوکوزان پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه سال ۸۷ با سرمایه ۳۸میلیارد ریالی، مبلغ ۸۵۸ریال اعلام کرد. بنابر گزارش اداره نظارت بر ناظران بورس سازمان بورس و اوراق بهادار، «غگل» طی سه ماهه منتهی به پایان آذر ماه توانسته ۲۶درصد معادل ۲۲۰ریال از سود خود را محقق کند.

هیات‌مدیره در نظر دارد به ازای هر سهم مبلغ ۶۰۰ریال سود نقدی سال ۸۷ را به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند. مطابق اطلاعات دریافتی در تاریخ چهارم مهر ماه ۸۶ شرکت اعلام کرده بود که در نظر دارد سرمایه خود را از مبلغ ۳۸میلیارد ریال به مبلغ ۵۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش دهد. پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان شهریور ماه ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۱درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت اعلام کرده است که طرح تاسیس کارخانه ذرت خشک‌کنی با برآورد سرمایه‌‌گذاری به مبلغ ۲۸میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال و مخارج انجام شده به مبلغ ۱۳میلیارد ریال (با ۵۵درصد پیشرفت کار) و بهره‌برداری در مهر ماه سال ۸۷ را در دست اجرا دارد.