زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶/۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۵۷درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد. چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد سایپا، سرمایه‌گذاری امید، آلومینیوم ایران، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بودند. تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد یک‌میلیون و ۲۳هزار و ۳۰۱سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۹۱میلیون و ۲۰هزار ریال مبادله شد که ۵۰درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۵۰درصد آن مربوط به فروش بود.

ضمنا شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید، فولاد خوزستان و سنگ‌آهن گل گهر بیشترین ارزش خرید را به خود اختصاص دادند.

همدان

هفته گذشته تعداد یک‌میلیون و ۹۷۸هزار و ۷۳۹سهم به ارزش ۵میلیارد و ۳۱۸میلیون و ۸۵۸هزار و ۹۴۵ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۸درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های سایپا، مدیریت سرمایه‌گذاری امید و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات هفته منتهی به سوم بهمن تعداد ۴/۸میلیون سهم به ارزش ۲۶میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد.

متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۵۱درصد رسید. سهام شرکت‌های سایپا و سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش معاملات را در منطقه از آن خود کردند.

کرمانشاه

طی هفته منتهی به سوم بهمن در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۱۷۸۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۶۳۳۲میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل، از لحاظ حجم ۷۶درصد کاهش و از لحاظ ارزش یک‌درصد کاهش داشته است. همچنین از این میزان معاملات ۵۱درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های کالسیمین، سرمایه‌گذاری امید، سیمان فارس و خوزستان و سایپا بوده است.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳میلیون و ۵۴۱هزار سهم به ارزش ۱۰میلیارد و ۵۷۷میلیون ریال از سهام ۵۸شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۹درصد مربوط به خرید و ۶۱درصد مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت سیمان فارس و خوزستان و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۸میلیون و ۴۲۲هزار و ۶۷۹سهم به ارزش ۲۷میلیارد و ۵۸۴میلیون و ۷۵۵هزار ریال معامله شد. از کل معاملات تالار قزوین ۵۰درصد به خرید و ۵۰درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت. در این هفته ۴۵۰نفر، سهام شرکت‌های مختلف را در تالار بورس قزوین خریداری کردند که در بین این خریداران گرایش بیشتر به سمت شرکت سایپا، توسعه معادن روی ایران و کالسیمین بود.

کرج

هفته گذشته در تالار معاملات کرج تعداد ۴/۲۸میلیون سهم به ارزش بیش از ۷۴میلیارد و ۵۴۹میلیون ریال دادوستد شد.

در بین شرکت‌های معامله شده شرکت سایپا بیشترین حجم خرید را به خود اختصاص داد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۱۰میلیون و ۸۰۱هزار و ۱۲۶سهم (متعلق به ۸۵شرکت) به ارزش بیش از ۳۹میلیارد و ۹۶۵میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۳۶درصد افزایش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۳درصد به خرید و ۴۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.