قم

دیروز تعداد ۱/۱میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۷/۲میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد. ۴۲درصد ارزش معاملات به خرید و ۵۸درصد ارزش معاملات به فروش سهام اختصاص داشت. سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، توکا فولاد و سایپا بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۹۶۱هزار و ۹۷۸سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۸۵۸میلیون و ۱۳۱هزار و ۷ریال دادوستد شد که ۳۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۲۲شرکت بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، ایران‌خودرو، سایپا و ایران تایر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۳۸هزار و ۷۷۵سهم به ارزش ۸۹۸میلیون و ۵۰۸هزار ریال مبادله شد که ۵۶درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید و ایران‌خودرو بیشترین ارزش خرید و شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۳میلیون سهم از سهام ۵۶شرکت دادوستد شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید و ۲۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان ۲۰کارگزاری فعال در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، بیشترین ارزش معاملاتی خرید مربوط به کارگزاری توسعه سهند به ارزش ۶/۵میلیارد ریال و بیشترین ارزش معاملاتی فروش مربوط به کارگزاری نهایت‌نگر به ارزش ۶۸۸میلیون ریال بود.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان، تعداد ۶/۱میلیون سهم به ارزش ۶/۵میلیارد ریال داد و ستد شد که از این میزان ۳۷درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های سایپا، ایران‌خودرو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱ میلیون و ۸۰هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۱۳۵میلیون ریال از سهام ۲۴شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۴۹درصد مربوط به خرید و ۵۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت سایپا و ایران‌خودرو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

دیروز دومیلیون و ۳۴۱هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۵میلیارد و ۷۹۰میلیون ریال توسط ۱۷ کارگزار فعال در تالار شیراز داد و ستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۳۴درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های سایپا، سرمایه‌گذاری ملت و ایران‌خودرو به ترتیب با ۷۱، ۴۳ و ۳۵نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های سایپا معادن و فلزات و پارس خودرو انجام شد.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع، تعداد ۳۱۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۶۳میلیون ریال داد و ستد شد. از این تعداد سهام ۱۶ درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. همین‌طور از میان سهام مورد مبادله، سهام شرکت‌های کالسیمین و سرمایه‌گذاری امید از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.