گروه بورس- حمل‌و‌نقل پتروشیمی توانست طی دوره 9ماهه منتهی به آذرماه با تحقق یک‌هزار و 981ریال سود به ازای هرسهم معادل 80درصد سود هرسهم را پوشش دهد.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «حپترو» درآمد هرسهم امسال را با هشت‌میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دو هزار و ۴۶۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «حپترو» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی 85 به ترتیب درآمد حاصل از حمل 30درصد کاهش، درآمد حاصل از ترخیص و انبارداری 20درصد کاهش،‌ بهای تمام شده خدمات ارائه شده 25درصد کاهش،‌ سود عملیاتی 47درصد و سود پس از کسر مالیات 25درصد کاهش داشته است. خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه پیش‌بینی شده سال مالی 86 به مبلغ 6185میلیون ریال (به ازای هرسهم 773ریال) معادل 31درصد کل سود عمدتا شامل درآمد فروش دارایی‌ها (کشنده‌ها) و ذخیره بازنشستگی پیش از موعد کارکنان است. هیات‌مدیره «حپترو» در نظر دارد معادل 60درصد از سود عملکرد سال مالی 86 را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
شرکت در نظر دارد از محل وجوه نقد در اختیار در سال ۱۳۸۶، خرید یک قطعه زمین به مساحت ۲۰هزار مترمربع در منطقه عسلویه و قطعه زمین دیگری به مساحت ۹هزار متر مربع در منطقه ویژه اقتصادی واقع در بندر امام‌خمینی به منظور ایجاد پایانه و همچنین خرید ۲۰دستگاه کشنده و ۲۰دستگاه تانکر با برآورد سرمایه‌گذاری به ترتیب مبالغ ۳۴۰۰، ۵۹۵۶ و ۲۹میلیارد ریال را در دستور کار دارد. براساس اطلاعات دریافتی از شرکت، هیات‌مدیره «چپترو» برنامه افزایش سرمایه از مبلغ ۸میلیارد ریال به مبلغ ۴۸میلیارد ریال را در دستور کار دارد.