گروه بورس- هیات‌مدیره داروسازی اکسیر در نظر دارد، سرمایه شرکت را از مبلغ 75میلیارد ریال به مبلغ 150میلیارد ریال افزایش دهد.
بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، این افزایش سرمایه ۱۰۰درصدی از محل اندوخته توسعه و تکمیل و مطالبات سهامداران انجام خواهد شد.

«دلر» درآمد هر سهم امسال را با 75میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دوهزار و 187ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد داروسازی اکسیر برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۸درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت اعلام کرده است طرح لیوفلیزه با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 6509میلیون ریال (با 98درصد پیشرفت کار، هزینه انجام شده مبلغ 6133میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری را اواخر سال 1386) و طرح بهبود GMP و توسعه و احداث خطوط تولید با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 120میلیارد و 866میلیون ریال (با 6درصد پیشرفت کار، هزینه انجام شده مبلغ 6677میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری سال 1387) را در دست اجرا دارد. شایان ذکر است شرکت در 20تیر ماه 86 برآورد هزینه سرمایه‌گذاری طرح بهبود GMP و توسعه و احداث خطوط تولید را مبلغ 108200میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری آن را سال 1389 اعلام کرده بود.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ ۱۸۵۰ریال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.
«دلر» در 25مهر ماه نیز درآمد هر سهم را 2187ریال پیش‌بینی کرده بود که با وجود عدم تغییر پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزئیات آن تغییر نموده است که شرکت دلایل آن را افزایش نرخ فروش تعدادی از محصولات، افزایش بهای اولیه مواداولیه، تغییر در ترکیب تولید و فروش و جایگزینی اعتبارات اسنادی «ریفاینانس» و مدت‌دار با اعتبارات اسنادی دیداری و پرداخت‌های نقدی مستقیم به فروشندگان خارجی عنوان کرده است.