گروه بورس- سیمان سفید نی‌ریز با ۳۶ریال افزایش، درآمد هر سهم امسال را ۸۵۱ریال پیش‌بینی کرده است. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «سنیر» در ۲۸مهر ماه با ۵۰میلیارد ریال سرمایه درآمد هر سهم امسال را مبلغ ۸۱۵ریال پیش‌بینی کرده بود که دلایل تغییر را افزایش درآمد حاصل از فروش ناشی از افزایش مقدار و نرخ فروش سیمان و کلینکر، کاهش هزینه‌های مالی به دلیل کاهش هزینه بهره وام پیش‌بینی شده ناشی از عدم استقراض از سیستم بانکی، کاهش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری به دلیل عدم سپرده‌گذاری پیش‌بینی شده در سیستم بانکی و کاهش خالص درآمد (هزینه)های متفرقه به دلیل انصراف از فروش پیش‌بینی شده دفتر تهران و احتساب حق بیمه متعلقه و جرائم اعلامی سازمان تامین اجتماعی بابت قراردادهای منعقده از سال ۷۲ لغایت ۸۱ در حساب‌ها عنوان کرده است. هیات‌مدیره سیمان نی‌ریز در نظر دارد برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۸۶، ۹۰درصد سود قابل تخصیص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام پیشنهاد کند.

به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۲۱مرداد ماه ۸۵، سال مالی شرکت از پایان شهریور ماه به پایان اسفند ماه تغییر یافت و بر همین اساس اولین دوره مالی جدید شرکت به صورت ۶ماهه، از ابتدای مهر ماه سال ۸۵ آغاز و اسفند ماه همان سال به پایان رسید.

با توجه به تغییر پایان سال مالی شرکت به شرح بند فوق، مقایسه پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به اسفند ۸۶ با عملکرد واقعی دوره مالی قبل مناسب نیست. سیمان سفید نی‌ریز اعلام کرده است، طرح گازرسانی به کارخانه با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۲میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که در این رابطه تاکنون مبلغ ۴۱۵۰میلیون ریال سرمایه‌گذاری کرده و با توجه به ۶۰درصد پیشرفت کار برآورد می‌شود در سال ۸۶ به بهره‌برداری برسد.