گروه بورس - هیات‌مدیره شرکت نوسازی و ساختمان تهران در نظر دارد، ۹۰درصد سود خالص سال مالی ۸۷ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «ثنوسا» درآمد هر سهم امسال را با ۳۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۶۲ ریال پیش‌بینی کرده است.

شرکت در سه ماه منتهی به آذر ماه ۱۲درصد پیش‌بینی سود هر سهم و ۱۸درصد از پیش‌بینی فروش سالانه را محقق کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «ثنوسا» برای سال مالی منتهی به شهریور ۸۷ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از فروش و ارائه خدمات ۱۹۲درصد افزایش، بهای تمام شده واحدهای فروش رفته ۲۳۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۷۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را در شهریور امسال مبلغ ۳۶۱ ریال اعلام کرده بود که به‌رغم عدم تغییر با اهمیت در پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزییات پیش‌بینی مذکور تغییر یافته است که شرکت دلایل را اعلام نکرده است.

مبلغ ۵۰میلیارد و ۴۷۱میلیون ریال (۱۶۸ ریال به ازای هر سهم) معادل ۴۶درصد از کل سود سال مالی ۸۷ بابت درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها است.

شایان ذکر است که مبلغ ۱۹میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال (معادل ۲۰درصد از کل سود) از درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های سال مالی ۸۶ ناشی از سود حاصل از فروش حق تقدم بانک اقتصاد نوین بود.