گروه بورس- تغییر در ترکیب فروش و گرایش به سمت محصولاتی که تقاضای مناسب‌تری دارند، موجب شد تا کیمیدارو پیش‌بینی درآمد هر سهم را تعدیل کند.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، کیمیدارو علاوه بر دلایل یادشده با اتخاذ تصمیم در افزایش مقدار تولید و رساندن برخی از محصولات جدید به مرحله انبوه، همچنین اعمال تسویه بدهی مالیاتی در حساب‌ها و افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل افزایش سیاست تقسیم سود شرکت پخش رازی، توانست تا پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را برای سال‌جاری به میزان ۱۲۸ریال افزایش دهد.
این شرکت در آخرین اطلاعیه، درآمد هر سهم خود را مبلغ 968ریال اعلام کرده است. پیش‌بینی درآمد هر سهم «دکیمی» قبلا مبلغ 840ریال اعلام شده بود.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد به ازای هر سهم مبلغ ۵۸۰ریال را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند. این این شرکت اعلام کرده است طرح توسعه و تکمیل واحد آمپول‌سازی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۹میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال را در دست اجرا دارد که هزینه‌‌های انجام شده تاکنون مبلغ ۲۹میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال بوده (۱۰۰درصد پیشرفت کار) و تاریخ بهره‌برداری مهرماه ۸۶ است. شرکت اعلام کرده بود، بخش ساختمانی طرح در مردادماه ۸۶ به اتمام رسیده و برخی از بخش‌های مربوط به تست تاسیسات و خرید ماشین‌آلات در مرحله پایانی بوده و تا پایان شهریور ۸۶ به اتمام خواهد رسید. شرکت اعلام کرده است، طرح ساخت کارخانه جدید دارویی در زمین موجود شرکت را در دست اجرا دارد که در مرحله تشریفات اداری مربوط به اخذ مجوز از شهرداری بوده و همچنین زمین مورد استفاده در حال آماده‌سازی است.