گروه بورس - درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی شرکت مالی و اعتباری سینا مبلغ دو هزار و 517میلیارد و 983میلیون ریال اعلام شد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت در دوره نه ماه منتهی به پایان آذرماه امسال توانست ۶۶درصد از پیش‌بینی درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی خود را نسبت به بودجه پوشش دهد. پیش‌بینی امسال «وسینا» از بابت درآمد یادشده مبلغ سه هزار و ۸۱۲میلیارد ریال است.
«وسینا» طی دوره مورد گزارش مبلغ 112ریال سود به ازای هر سهم خود کنار گذاشت. پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال‌مالی 86 با سرمایه‌ یک هزار و 500میلیارد ریال، مبلغ 155ریال است.
پیش‌بینی عملکرد «وسینا» برای سال‌مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۳۳درصد افزایش، جمع درآمدها ۲۹درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۲۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.
به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ 23 خردادماه 86 افزایش سرمایه «وسینا» از مبلغ 500میلیارد ریال به مبلغ یک هزار و 500میلیارد ریال (معادل 200درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تصویب شد.این شرکت اعلام کرده است، هیات‌مدیره در نظر دارد، تقسیم سود پس از کسورات قانونی به ازای هر سهم 125ریال را به مجمع عمومی عادی سالانه 86 پیشنهاد کند.