گروه بورس- درآمد حاصل از فروش گروه صنعتی سپاهان طی دوره 9ماه گذشته 38درصد افزایش نشان می‌دهد.
بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «فسپا» در این مدت بالغ بر یک‌هزار و ۲۶۴میلیارد و ۴۴۹میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ معادل ۷۱درصد از بودجه شرکت را محقق کرده است.

«فسپا» درآمد هرسهم امسال را با 200میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 913ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق 712ریال سود به ازای هرسهم 78درصد پیش‌بینی خود را پوشش داده است.
پیش‌بینی عملکرد گروه صنعتی سپاهان برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۴۱درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۱۴درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۳۳درصد افزایش نشان می‌دهد.
براساس اطلاعات ارسالی، هیات‌مدیره در نظر دارد معادل 50درصد سود قابل تخصیص را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی 86 پیشنهاد کند.
«فسپا» در ۱۷مردادماه اعلام کرده بود که طرح‌های در دست اجرا از محل افزایش سرمایه به ترتیب شامل پروژه‌های تولید لوله‌های استینلس استیل با سرمایه‌گذاری ۴۷۹۵۵میلیون ریال، پروژه تولید لوله‌های گالوانیزه با سرمایه‌گذاری ۵۴میلیارد و ۸۵۹میلیون ریال و پروژه تولید لوله‌های کششی با سرمایه‌گذاری ۸۰میلیارد و ۷۵۸میلیون ریال است که ۳۵درصد مراحل اجرای آنها در سال ۸۶ مابقی در سال ۸۷ و از ابتدای سال ۸۸ به بهره‌برداری خواهند رسید.