گروه بورس- شرکت شیشه و گاز طرح خرید دستگاه آی‌‌اس را در دست اجرا دارد.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت برناشران اوراق‌بهادار، شرکت شیشه و گاز هزینه سرمایه‌گذاری طرح یادشده را مبلغ ۱۱میلیارد و ۷۶میلیون ریال برآورد کرده است.
این شرکت اعلام کرده است که قصد دارد طرح گرمخانه و دستگاه کنترل کیفی و پالتایز را با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 7میلیارد و 387میلیون ریال به اجرا درآورد.

این شرکت طرح تعمیر و نوسازی کوره شماره ۴ را از دستور کار خارج کرده است.
این شرکت در دوره 9ماه منتهی به پایان آذر ماه 86 توانست 148ریال سود به ازای هر سهم کنار بگذارد.
این شرکت درآمد هر سهم سال مالی جاری را با سرمایه ۷۴میلیارد و ۸۴۴میلیون ریال، مبلغ ۲۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «کگاز» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 14درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 15درصد افزایش، سود عملیاتی 28درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 57درصد افزایش نشان می‌دهد.
براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۷میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۰۰ریال) از سود سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ 20اسفند ماه 85 سرمایه شرکت از مبلغ 53میلیارد و 460میلیون ریال به مبلغ 74میلیارد و 844میلیون ریال از محل سایر اندوخته‌ها (مبلغ 17میلیارد و 868میلیون ریال) و مطالبات و آورده نقدی سهامدارن (مبلغ سه میلیارد و 516میلیون ریال)‌افزایش یافت. به استناد مصوبه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده به تاریخ 22دی ماه 86 مجمع با فروش یک قطعه زمین واقع در بلوار زرند به متراژ 7168مترمربع در مقابل کارخانه با تعیین قیمت کارشناسی دادگستری و با رعایت صرفه و صلاح شرکت به منظور صرفا تامین بخشی از سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای احداث، تکمیل و راه‌اندازی پروژه شمس‌آباد شرکت موافقت کرد.