کرج

در معاملات روز یکشنبه تالار کرج، تعداد ۳/۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۰میلیارد و ۷۱۰میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۴۰درصد مربوط به خرید و ۶۰درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله‌شده، شرکت سرمایه‌گذاری امید بیشترین حجم و ارزش خرید را داشت. همچنین شرکت سیمان فارس و خوزستان بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد. همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۷۵هزار و ۳۹۹سهم به ارزش ۷۵۹میلیون و ۲۸۰هزار و ۶۷۳ریال دادوستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، کالسیمین و مدیریت سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان‌و‌بلوچستان، تعداد ۶۷۵هزار و ۵۳۹سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۷۶میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت و ۲۹درصد ارزش دادوستد را خرید و ۷۱درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید و فروش مربوط به گاز لوله بوده، همچنین بیشترین ارزش خرید مربوط به داروسازی سبحان و بیشترین ارزش فروش مربوط به کالسیمین بود.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۲/۴میلیون سهم از سهام ۵۰شرکت دادوستد شد که ۵۶درصد آن مربوط به خرید و ۴۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز فولاد خوزستان و معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در تبریز داشتند.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۲۴۷هزار و ۵۷۰سهم به ارزش یک میلیارد و ۵۴۹میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۷۵درصد و حجم فروش ۲۵درصد بود.

بیشترین خرید و فروش به ترتیب مربوط به معادن روی و سایپا بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۷۴هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۱۸۲میلیون ریال از سهام ۲۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۸درصد مربوط به خرید و ۶۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید و تولید تجهیزات سنگین هپکو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

کرمانشاه

در معاملات روز شنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۵۶۴هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲۴۰۷میلیون ریال دادوستد شده است که از این تعداد سهام ۵۰درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

سهام شرکت‌های توسعه معادن روی، فولاد خوزستان و کالسیمین از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۳۰۲هزار و ۴۶۰سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۵۵میلیون و ۳۹۰هزار ریال مبادله شد که ۳۰درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۷۰درصد آن مربوط به خرید بود.

همچنین شرکت‌های سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیشترین ارزش فروش و شرکت داروسازی اسوه بیشترین ارزش خرید معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق‌بهادار قزوین حاکی از ۲میلیون و ۳۳هزار و ۶۰۴سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۴۷۴میلیون و ۹۲۷هزار ریال بود که ۲۶درصد آن به خرید و ۷۴درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، مهرکام پارس و کالسیمین بیشترین تعداد خریداران را داشتند و لیزینگ ایران، چادرملو و مهرکام پارس بیشترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.