زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۷۹۹هزار و ۱۵۳ سهم (متعلق به ۴۴ شرکت) به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۸۰۴میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۰درصد خرید و ۴۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های پارس خودرو، پتروشیمی خارک و توسعه معادن روی به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را ب ه خود اختصاص دادند.

شیراز

دیروز ۳میلیون و ۷۸۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۱۰میلیارد و ۳۰۸میلیون ریال در روز سه‌شنبه توسط ۱۷ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.از این میزان سهام معامله شده ۷۴درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. دیروز در تالار بورس فارس ۵۶۸ نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های سایپا، پارس خودرو و زامیاد به ترتیب با ۲۷۹، ۷۴ و ۴۴ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های سایپا، گل گهر و زامیاد انجام شد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۸۸۲هزار سهم به ارزش ۴میلیارد و ۲۵۳میلیون ریال از سهام ۲۴ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۱درصد مربوط به خرید و ۱۹درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری صنعت و معدن و چادرملو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تالار سهم آشنا

روز چهارشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۵۵هزار و ۳۸۷ سهم به ارزش یک میلیارد و ۱۳میلیون و ۶۳۱هزار ریال مبادله شد که ۶۷درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۳۳درصد آن مربوط به فروش بود. همچنین شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش خرید و شرکت پتروشیمی خارک بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۷۸۵هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۲۰۹۴میلیون ریال دادوستد شد.

از این تعداد سهام ۳۷درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی خارک و کالسیمین از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۷/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۱/۸میلیارد ریال بود که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود. همچنین سهام شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با ۸/۵۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشتند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۶۱۳هزار و ۹۲ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۲۰میلیون و ۷۲۴هزار و ۴۸۳ ریال دادوستد شد که ۷۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

قم

دیروز تعداد یک میلیون و ۴۷۷هزار و ۵۴۸ سهم و حق تقدم به ارزش ۶/۲میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای قم دادوستد شد.

۵۱درصد معاملات به خرید و ۴۹درصد معاملات به خرید سهام اختصاص داشت. سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری ملت و پتروشیمی خارک بیشترین حجم معامله را داشتند.