گروه بورس- صنایع کاغذسازی کاوه دلایل تغییر جزییات پیش‌بینی درآمد هر سهم را اعلام نکرد. براساس گزارش سارمان بورس و اوراق بهادار، «چکاوه» درآمد هر سهم امسال را با ۲۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۵۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که شرکت در ۲۳مهرماه پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ یک‌هزار و ۵۴۱‌ریال اعلام کرده بود که به رغم عدم تغییر با اهمیت پیش‌بینی درآمد هر سهم، جزییات تغییریافته است که شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.

هیات‌مدیره تصمیم دارد ۹۰درصد سود خالص ۸۶را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع‌عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

کاغذ‌سازی کاوه در نظر دارد طرح خرید ماشین‌آلات تست لاینر با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۷۰میلیارد ریال را اجرا کند. هزینه‌های انجام‌شده تاکنون به میزان ۲۱میلیارد و ۱۵۴میلیون ریال بوده و با توجه به ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی طرح، تاریخ بهره‌برداری از آن نیمه اول سال ۱۳۸۸ برآورد شده است.

پیش‌بینی عملکرد «چکاوه» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی، سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۷درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش رفته ۳۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۴درصد افزایش نشان می‌دهد. پیش‌بینی خالص درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های این شرکت سال مالی ۸۶، مبلغ ۷۴۵۶ میلیون ریال (مبلغ ۲۹۸ ریال به ازای هر سهم) عمدتا شامل مبلغ ۶۹۸۲میلیون ریال سود اوراق مشارکت و مبلغ ۴۷۴میلیون ریال سود بانکی است.