قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۸میلیون و ۹۲۷هزار و ۶۲۴سهم به ارزش ۲۵میلیارد و ۵۰۱میلیون و ۹۴۸هزار ریال معامله شد که نسبت به هفته گذشته ۱۳۰درصد افزایش نشان می‌دهد.

از کل معاملات تالار قزوین ۸۸درصد به خرید و ۱۲درصد به فروش اوراق‌بهادار اختصاص یافت. در این هفته ۴۰۰نفر، سهام شرکت‌های مختلف را در تالار بورس قزوین خریداری کرده‌‌اند که در بین این خریداران گرایش بیشتر به سمت چهار شرکت سرمایه‌گذاری امید، سایپا، پارس‌خودرو و کابل‌های مخابراتی شهیدقندی بود. تبریز

هفته گذشته تعداد ۷/۱۷میلیون سهم از سهام ۱۱۳شرکت توسط ۱۹کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد. ۷۹درصد معاملات را خرید سهام و ۲۱درصد معاملات را فروش سهام تشکیل می‌دهد. تعداد خریداران سهام ۱۳۵۸نفر بوده است. در مبادلات این هفته سهام سه شرکت سایپا، مدیریت سرمایه‌گذاری امید و پارس‌خودرو بیشترین خریدار و سه شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید، سایپا و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را دارا بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۱۹ دی ماه شاهد دادوستد ۱۰میلیون و ۹۴۶هزار و ۵۶۹سهم (متعلق به ۷۶شرکت) به ارزش بیش از ۳۲میلیارد و ۹۴۹میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۸۴درصد افزایش داشت. در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۸درصد به خرید و ۳۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سایپا، توسعه معادن روی ایران و کالسیمین به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

تالار سهام آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد یک‌میلیون و ۳۳۲هزار و ۹۴سهم به ارزش ۴میلیارد و ۷۳۴میلیون و ۲۴۲هزار ریال مبادله شد که ۵۹درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۱درصد آن مربوط به فروش بود. ضمنا شرکت سرمایه‌گذاری امید بیشترین ارزش خرید و شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را طی هفته گذشته به خود اختصاص دادند.

همدان

هفته گذشته تعداد ۳میلیون و ۱۳۸هزار و ۲۲۰سهم به ارزش ۹میلیارد و ۲۱۴میلیون و ۶۸۶هزار و ۶۲۹ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۷۹درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۲۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های مدیریت سرمایه‌گذاری امید، زامیاد و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۴۱۸۰هزار سهم و

حق تقدم به ارزش ۱۳۹۵۹میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۱۸۹درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۴۲۸درصد افزایش داشت. همچنین از این میزان معاملات ۶۹درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری بوعلی بود.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۲میلیون و ۵هزار سهم به ارزش ۴۱میلیارد و ۱۵۰میلیون ریال از سهام ۵۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۴درصد مربوط به خرید و ۱۶درصد مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

طی هفته منتهی به ۱۹ دی‌ماه در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵/۳ میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۰میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۸درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شد.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۸/۱۰میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۳۳میلیارد ریال بود که ۴/۶۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین در این هفته سهام شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری امید با ۶/۴۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.