قم

روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای قم تعداد ۲۷۴هزار و ۵۳۱سهم به ارزش بیش از ۱/۸۲۸میلیون ریال داد وستد شد. نمادهای «خساپا»، «فخاس» و «شاراک» بیشترین حجم معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند، ۷۰درصد معاملات به خرید اختصاص داشت. تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۵۸هزار و ۱۷۵سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۱۵۲میلیون و ۹۱۰ هزار ریال مبادله شد که ۷۳ درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۷درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین شرکت پتروشیمی اراک بیشترین ارزش فروش و شرکت سایپا بیشترین ارزش خرید معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱۳۵۳۲۲۹سهم از سهام ۶۲ شرکت داد و ستد شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به چادرملو، پتروشیمی اراک و پتروشیمی اصفهان اختصاص داشت.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۱۰هزار و ۹۶سهم به ارزش ۲میلیارد و ۱۵۸میلیون و ۷۴۵هزار و ۳۵۵ریال دادوستد شد که ۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سنگ‌آهن گل‌گهر، پتروشیمی خارک و جوشکاب یزد بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۲۸۲هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال از سهام ۲۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۷درصد مربوط به خرید و ۲۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و بانک پارسیان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

در روز چهارشنبه مورخه ۰۵/۱۰/۱۳۸۶ تعداد ۱۰۴۲۷۱۳سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۳۰۳۵۲۲۲۸۰۸ریال بوده است که ۳/۷۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است. همچنین دیروز سهام شرکت‌ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات ۸/۲۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

رشت

در معاملات روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش ۱/۵میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های پتروشیمی اراک، سایپا و فولاد خوزستان بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

یزد

در روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۹۷۹هزار و ۲۷۹سهم به مبلغ دومیلیارد و ۷۷۳میلیون و ۵۱۶هزار ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۳۷شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۱۷ شرکت افزایش و ۱۵ شرکت کاهش و ۵ شرکت بدون تغییر بود. بیشترین تعداد خریدار را سهام سایپا با ۵۴نفر داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ارزش ۵/۹۱۳میلیون ریال بود.