گروه بورس- شرکت گروه صنعتی بارز فروش ۳۰واحد آپارتمان مسکونی واقع در شهرک ایرانمنش کرمان را در دستور کار قرار داده است. بر اساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «پکرمان» در گزارش خود آورده است که پس از قطعی شدن موضوع یاد شده، آثار آن اعلام خواهد شد. این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری را مبلغ ۵۴ریال تعدیل کرده است. «پکرمان» درآمد هر سهم را مبلغ ۳۲۲ریال اعلام کرده بود که در اطلاعیه اخیر این پیش‌بینی را مبلغ ۲۶۸ریال در نظر گرفته است.

این شرکت دلایل تعدیل را اعلام نکرده است. همچنین شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۱۵۶میلیارد و ۶۲۸میلیون ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۲۳۵ریال) از سود قابل تخصیص سال ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

پیش‌بینی عملکرد «پکرمان» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی مالی قبل به ترتیب فروش ۳۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۲درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۸درصد کاهش نشان می‌دهد.

این شرکت اعلام کرده است که طرح توسعه فاز دوم رادیال سواری با برآورد سرمایه‌گذاری بالغ بر ۸۹میلیارد و ۴۲۱میلیون ریال (هزینه انجام شده تاکنون مبلغ ۷۸میلیارد و ۳۹۰میلیون ریال، ۹۸درصد پیشرفت و تاریخ بهره‌برداری سه ماه آخر سال ۸۶)، را در دست اجرا دارد.