در ادامه برگزاری سلسله سمینارهای آشنایی با مهندسی مالی، گروه مالی ایران قصد دارد، پنجمین سمینار از سلسله‌ سمینارهای آشنایی با مهندسی مالی و دومین سمینار در رابطه با آشنایی با «معاملات اختیار (OPTION)» و کاربردهای آن را در روز جاری (چهارشنبه ۲۸ آذر ماه) برگزار کند. اختیار معامله (OPTION) یکی از مشتقات مالی است که در بورس‌های اوراق بهادار و کالا معامله می‌شود. با این خصوصیت که OPTION اختیار خرید یا فروش یک سهام یا دارایی است و قیمت آن بسیار کمتر از خود سهام یا آن دارایی می‌باشد. این سمینار برای کسانی که از سرمایه کمی برخوردارند و مایل به فعالیت در بورس می‌باشند و نیز برای معامله‌گرانی که خواهان کاهش ریسک معامله سهام خود هستند، بسیار مفید می‌باشد. هم اکنون OPTION در بورس‌های بین‌المللی و از طریق اینترنت قابل معامله است و در آینده‌ای نزدیک در بورس ایران نیز اجرایی خواهد شد.

این سمینار توسط آقای مازیار یوسفی‌زاد در مجموعه فرهنگی هنری تهران (واقع در خیابان شریعتی- روبه‌روی بهار شیراز) از ساعت ۱۷:۳۰ لغایت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.

کلیه علاقه‌مندان می‌توانند با تلفن‌های ۸۸۵۷۳۲۰۵-۸۸۰۷۶۶۴۳-۸۸۰۹۴۹۲۸-۸۸۳۶۲۳۶۵ تماس حاصل کنند یا به وب‌سایت www.financialgroup.ir مراجعه کنند.