گروه بورس- پیش‌بینی درآمد هر سهم فنرسازی زر با فروش دارایی ثابت افزایش یافت. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «خزر» درآمد هر سهم امسال را با ۴۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۵۰۴ریال پیش‌بینی کرده است که در نیمه نخست سال با تحقق ۱۱۶ریال سود به ازای هر سهم، ۲۳درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است.

همچنین خالص درآمد (هزینه)های متفرقه «خرز» برای سال مالی ۸۶ به مبلغ ۱۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال برآورد شده است که مبلغ ۱۴میلیارد ریال آن را ناشی از سود فروش سوله تولید میل موجگیر و تورشن بار به شرکت زامیاد در آبان‌ماه سال‌جاری به مبلغ فروش ۵۷میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال اعلام کرده است.

پیش‌بینی عملکرد کاربراتور ایران برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۱درصد افزایش،‌ بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۷۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۳درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در ۲۰ آبان مبلغ ۱۷۶ریال اعلام کرده بود که شرکت دلیل عمده تغییر را فروش دارایی ثابت اعلام کرده است.

براساس اطلاعات ارسالی، شرکت سیاست تقسیم سود خود را اعلام نکرده است. شایان ذکر است که شرکت در ۹ تیرماه ۸۶ اعلام کرده بود، هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۶میلیارد ریال (۱۵۰ریال به ازای هر سهم) از سود قابل تقسیم سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.