رشت

در معاملات روز دوشنبه، تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۶میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۳۰درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های پارس‌خودرو، کاشی اصفهان و گالوانیزه فجر سپاهان بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند. کرمانشاه

در معاملات روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۳۲۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۹۶میلیون ریال دادوستد شد. همین طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های پتروشیمی خارک و فولاد خوزستان از استقبال بیشترین نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

شیراز

دیروز یک‌میلیون و ۲۵۸هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۵میلیارد و ۲۸۱میلیون ریال توسط ۱۷کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۳۵درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های پتروشیمی خارک، فولاد خوزستان و فولاد خراسان به ترتیب با ۲۳، ۱۵ و ۱۰نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از یک‌میلیون و ۲۰۷هزار و ۹۷۴سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۸۹۱میلیون و ۸۷۹هزار ریال بود که ۴۷درصد آن به خرید و ۵۳درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی ایران و فولاد خراسان بیشترین تعداد خریداران را داشتند.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۴۴۱هزار و ۵۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۲۲میلیون ریال در بورس منطقه‌ای یزد دادوستد شد. حجم خرید ۶۹درصد و حجم فروش ۳۱درصد بود. سرمایه‌گذاری ملی بیشترین خرید و گل گهر بیشترین فروش را داشتند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد سه‌میلیون و ۳۵سهم به مبلغ ۴میلیارد و ۱۳۵میلیون و ۳۰۱هزار و ۷۷ریال مبادله شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۲۰درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۶۴درصد افزایش داشته است.