زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۸۰هزار سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۶۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۱درصد ارزش دادوستد را خرید و ۲۹درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فولاد خوزستان و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سایپا بود. کارگزاری بانک کشاورزی ۳۸درصد معاملات را به خود اختصاص داد. همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۸۱۴هزار و ۶۶۰سهم به ارزش ۵میلیارد و ۵۲۱میلیون و ۹هزار و ۶۷۳ریال دادوستد شد که ۱۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد خوزستان و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹/۱میلیون سهم از سهام ۴۵شرکت دادوستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

تالار سهام آشنا

روز یکشنبه ۲۵/۰۹/۱۳۸۶ در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۶۲هزار و ۱۹۸سهم به ارزش ۴۶۴میلیون و ۶۵۴هزار ریال مبادله شد که ۷۰درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۳۰درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت فولاد خوزستان بیشترین ارزش خرید و کارخانه فارسیت دورود بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

رشت

در معاملات روز یکشنبه بورس گیلان تعداد ۶/۵میلیون سهم به ارزش ۳/۱۴میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۱۸درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های حق‌تقدم نساجی بروجرد، فولاد خوزستان و فارسیت دورود بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۴میلیون و ۴۶هزار سهم به ارزش ۲۰میلیارد و ۱۱۶میلیون ریال از سهام ۱۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۲درصد مربوط به خرید و ۴۸درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت پتروشیمی اراک و توسعه شهری توس‌گستر، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

شیراز

دیروز ۸میلیون و ۸۰۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۹میلیارد و ۶۱میلیون ریال توسط ۱۷ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۷۲درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، نساجی بروجرد و فارسیت دورود به ترتیب با ۱۲۶، ۸۸ و ۵۴ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، ‌سایپا و چادرملو انجام شد.