گروه بورس- بانک اقتصاد نوین در نظر دارد طی سال‌جاری سرمایه شرکت را از مبلغ دوهزارمیلیارد ریال به مبلغ دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات و‌ آورده نقدی سهامداران افزایش دهد. بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «ونوین» درآمد هر سهم امسال را با دوهزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۷۶ریال پیش‌بینی کرده است که طی دوره ۶ماه منتهی به شهریور ماه با تحقق ۲۰۳ریال سود به ازای هر سهم توانست معادل ۵۴درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش دهد. پیش‌بینی عملکرد «ونوین» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۵۳درصد افزایش، جمع درآمدها ۵۷درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۵۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴درصد کاهش نشان می‌‌دهد.

به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۷خردادماه ۸۳ سرمایه شرکت (طی مرحله اول) از مبلغ ۲۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت و افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۲۵۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران در اختیار هیات‌مدیره قرار گرفت تا ظرف مدت ۵سال نسبت به عملی‌کردن آن اقدام کند. بر این اساس به موجب مصوبه جلسه هیات‌مدیره مورخ ۷خرداد ۸۴ سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال به مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال و همچنین به موجب مصوبه جلسه هیات‌مدیره اول مرداد ۸۵ سرمایه شرکت از مبلغ یک‌هزارمیلیارد ریال به مبلغ دوهزارمیلیارد ریال افزایش یافت.

پیش‌بینی عملکرد بانک اقتصاد نوین برای سال مالی ۸۶ با فرض افزایش مانده تسهیلات اعطایی و سپرده‌های سرمایه‌گذاری به ترتیب تا مبلغ ۴۷۴۲۵میلیارد ریال و ۵۲۴۷۲میلیارد ریال تا پایان سال ۸۶ تهیه و ارائه شده است. مانده تسهیلات اعطایی در پایان سال‌های ۸۴ و ۸۵ به ترتیب بالغ بر مبلغ ۹۵۵۸ و ۲۸۵۱۲میلیارد ریال و مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری در تاریخ‌های مذکور به ترتیب بالغ بر مبلغ ۱۰۹۰۸ و ۳۰۲۵۱میلیارد ریال بوده است.