گروه بورس- شرکت پتروشیمی آبادان درآمد تلفیقی هر سهم برای سال مالی جاری را با سرمایه 160میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و دو ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، «شپترو» در دوره شش ماه نخست سال‌جاری مبلغ ۴۸۹ریال سود کنار گذاشت.
به‌رغم نبود تغییر سود خالص، جزئیات بودجه تغییر کرده است و شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.
شرکت اعلام کرده است که طرح‌های توسعه واحد A۷۰۰ (میناماتا) با ظرفیت ۵۰هزار تن PVC در سال، (ABB Lummus (Olefin به ظرفیت ۲۸هزار تن پروپیلن و ۶۰هزار تن اتیلن در سال، Chloralkail به ظرفیت ۷۴هزار تن کلر و ۸۴هزار تن کاستیک در سال، EDC-VCM به ظرفیت ۱۳۰هزار تن وی‌سی‌ام در سال، (PVC)اChisso به ظرفیت ۷۰هزار تن پی‌وی‌سی در سال،Utility وOrganization Development را با برآورد سرمایه‌گذاری به ترتیب ۲۵۲، ۵۹۶، ۳۱۰، ۲۷۶، ۱۴۹، ۵۰ و ۴میلیارد ریال و هزینه‌های انجام شده به ترتیب ۱۷۱میلیارد و ۵۳۸، ۲۱میلیارد و ۴۲۳، یک میلیارد و ۴۴۱، ۵۰۹، صفر، ۴۲۴ و صفر میلیون ریال در دست اجرا دارد.
تاریخ بهره‌برداری از طرح‌های یاد شده به ترتیب اواخر سال 1386، نیمه دوم 1388، نیمه دوم 1388، نیمه دوم 1388، نیمه اول 1388، نیمه اول 1388 و نیمه اول 1388 اعلام شده است.
پیش‌بینی عملکرد «شپترو» برای تلفیق سال مالی ۸۶ نسبت به عملکرد تلفیقی واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۹درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد افزایش نشان می‌دهد.