تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۳۰۲هزار سهم از سهام ۴۷شرکت دادوستد شد که ۷۴درصد آن مربوط به خرید و ۲۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید را در این تالار چادرملو، گل گهر و سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص دادند. زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۸۷۰۱۸۶ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سایپا و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به ایران‌خودرو بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۳۶هزار و ۹۲۷سهم به ارزش ۷۱۴میلیون و ۹۲۹هزار و ۳۵۲ریال دادوستد شد که ۹۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، معدنی و صنعتی چادرملو، اوراق مشارکت ایران‌خودرو و ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۴۵هزار سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۴۰۸میلیون ریال از سهام ۱۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۷درصد مربوط به خرید و ۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت سایپا و زامیاد از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

در روز گذشته تعداد یک‌میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورس در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر سه‌میلیارد ریال بود که ۷/۵۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۳/۴۰درصد ارزش کل معاملات، در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تالار سهم آشنا

روز گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد)، تعداد ۳۰هزار سهم به ارزش ۱۱۰میلیون و ۲۶۹هزار ریال مبادله شد که ۵۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۲درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت سیمان سپاهان بیشترین ارزش خرید و شرکت داروسازی اسوه بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.