گروه بورس- پرتفوی سرمایه‌گذاری‌های منتهی به آبان‌ماه ۸۶، شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه به ترتیب شامل ۱۸درصد کانی غیرفلزی، ۱۳درصد انبوه‌سازی، املاک و مستغلات، ۱۳درصد محصولات شیمیایی، ۱۱درصد واسطه‌گری مالی، ۱۱درصد اوراق مشارکت، ۸درصد استخراج معادن، ۸درصد پیمانکاری صنعتی و در نهایت ۶درصد واسطه‌گری مالی است.بنابر گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، ارزش بازار سهام «وبیمه» در پایان دوره برابر ۴۶۴میلیارد و ۲۶۹میلیون ریال است که نسبت به بهای تمام شده ابتدای دوره ۵/۳۳درصد کاهش داده است. شرکت طی دوره یادشده سهام ۶شرکت را به لیست شرکت‌های بورسی خود اضافه کرده است. بهای تمام شده خرید این ۶شرکت که ۵شرکت آن بورسی و یک شرکت آن غیربورسی است، به ترتیب شامل ۷میلیارد و ۳۳۵میلیون ریال و ۳۶میلیارد ریال بوده است.

همچنین صورت ریز سهام واگذارشده «وبیمه» نیز شامل ۹شرکت بورسی است که بهای تمام شده این واگذاری مبلغ ۲۷میلیارد و ۸۳۲میلیون ریال بوده است که شرکت از این واگذاری ۲۶۷میلیون ریال زیان شناسایی کرده است.

جمع کل سرمایه‌گذاری‌های شرکت سرمایه‌گذاری صنعت بیمه، برای شرکت‌های پذیرفته شده در بورس معادل ۴۶۴میلیارد و ۲۶۹میلیون ریال، شرکت‌های خارج از بورس ۲۳۹میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال و در مجموع نیز برابر ۹۱۷میلیارد و ۷۱۶میلیون ریال برآورد شده است.

همچنین ارزش روز پرتفوی بورسی شرکت به ازای هر سهم مبلغ ۶۱۹ریال است.