تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۲/۱میلیون سهم از سهام ۴۲ شرکت دادوستد شد که ۳۸درصد آن مربوط به خرید و ۶۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز چادرملو در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد یک‌میلیون و ۹۶هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۸۱۵میلیون ریال از سهام ۲۰شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۴درصد مربوط به خرید و ۵۶درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت نفت بهران و ایران ارقام، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۲۸۷هزار و ۷۴۵سهم به ارزش بیش از ۶۶۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۴۱درصد ارزش دادوستد را خرید و ۵۹درصد آن را فروش سهام شامل شده بود. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به ایران‌خودرو و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به توس‌گستر بود.

همدان

در معاملات سه‌شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۷۸هزار و ۷۸۰سهم به ارزش ۴۹۱میلیون و ۱۳۸هزار و ۴۲۳ریال دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. فولاد خوزستان، فرآوری مواد معدنی ایران و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۴۴۹هزار و ۵۹۶سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۶/۱میلیارد ریال بوده است که ۷/۱۳درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود. همچنین سهام شرکت‌ فولاد خوزستان با ۸۴درصد ارزش کل معاملات، در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

یزد

روز سه‌شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۹/۱میلیون سهم به مبلغ پنج‌میلیارد و ۴۲۲میلیون و ۸۶۳هزار و ۶۶مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را سهام ایران‌خودرو با ۳۶ نفر داشت.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۷۲درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۵۵درصد کاهش داشته است.

شیراز

دیروز ۵۴۹هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش یک‌میلیارد و ۷۹۳میلیون ریال توسط ۱۷کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد. از این میزان سهام معامله شده ۲۴درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های گاز و لوله، سخت آژند و توسعه صنایع بهشهر به ترتیب با ۱۱، ۸ و ۷ نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز سه‌شنبه شاهد دادوستد ۵۳۶هزار و ۲۶۰سهم (متعلق به ۳۱شرکت) به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۴۴۱میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۴۵درصد به خرید و ۵۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.