ارومیه

روز یکشنبه تعداد ۵۵۹هزار و ۲۴۳سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۲میلیارد ریال بود که ۴۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵۴۲هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۴۷۹میلیون ریال از سهام ۲۵شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۹۶درصد مربوط به خرید و ۴درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده شرکت معادن گل گهر و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۲۳هزار و ۳۹۸سهم به ارزش ۴۲۰میلیون و ۳۵۷هزار و ۲۴ریال داد و ستد شد که ۹۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سایپا، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۳۸هزار و ۹۱۳سهم به ارزش بیش از ۶۱۲میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت که ۴۰درصد ارزش داد و ستد را خرید و ۶۰درصد آن را فروش سهام شامل شد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز یکشنبه شاهد داد و ستد یک‌میلیون و ۲۹۹هزار و ۹۰۰سهم (متعلق به ۳۱شرکت) به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۸۹میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۰درصد به خرید و ۴۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

تالار سهم آشنا

دیروز در تالار کارگزاری سهم آشنا تعداد ۲۹۸هزار و ۴۳۷سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۳۰میلیون ریال داد و ستد شد که ۶/۹۱درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۴/۸درصد آن مربوط به خرید بود. همچنین بیشترین ارزش خرید و فروش مربوط به شرکت پتروشیمی خارک بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از یک‌میلیون و ۸۲هزار و ۶۶۱سهم،‌ حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۱۱میلیون و ۳۰۳هزار ریال بود که ۶۶درصد آن به خرید و ۳۴درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.سهام شرکت‌های پارس‌خودرو،‌ فولاد خوزستان و زامیاد بیشترین تعداد خریداران را داشتند.