ارومیه

روز شنبه تعداد ۳/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۵/۵میلیاردریال بود که ۲/۲۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین سهام شرکت فولاد خوزستان با ۵۶درصد ارزش کل معاملات، در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۵۱۶هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۴۲۴میلیون ریال از سهام ۲۲شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۸درصد مربوط به خرید و ۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت فولاد خراسان و معادن گل‌گهر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد یک‌میلیون و ۸۵هزار و ۴۴۲سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۴۲میلیون و ۸۸هزار و ۴۰۹ریال دادوستد شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و تراکتورسازی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۵۶هزار و ۴۷۲سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۶۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۹۰درصد ارزش دادوستد را خرید و ۱۰درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فولاد خوزستان و بیشترین حجم فروش مربوط به بانک پارسیان و بیشترین ارزش فروش مربوط به فولاد خراسان بود.

تالار سهم آشنا

دیروز در تالار کارگزاری سهم آشنا تعداد ۲۵۱هزار و ۷۸۳سهم به ارزش ۷۹۱میلیون ریال دادوستد شد و ۷۲درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۱۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید بود.

همچنین بیشترین ارزش فروش مربوط به فولاد مبارکه اصفهان و بیشترین ارزش خرید مربوط به شرکت‌های داروسازی سبحان، فولاد مبارکه اصفهان و سنگ‌آهن گل‌گهر بود.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد، تعداد ۱/۱میلیون سهم به مبلغ دو میلیارد و هفتصد و شصت و نه میلیون و چهارصد و چهار هزار و سیصد و پنج ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۰۳ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام تراکتورسازی ایران با ۱۸ نفر داشت.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۴۷۱هزار و ۸۱۶ سهم به ارزش ۹۷۰میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم خرید ۵۲درصد و حجم فروش ۴۸درصد بود. بیشترین خرید و فروش انجام شده در تالار ایرانیان به ترتیب مربوط به شرکت‌های ایران‌خودرو دیزل و بانک پارسیان بود.

رشت

در معاملات روز شنبه بورس گیلان تعداد ۳/۲میلیون سهم به ارزش ۱/۹میلیارد دادوستد شد که از این میزان ۸۲درصد معاملات مربوط به خرید سهام بوده است. سهام شرکت‌های بانک کارآفرین، تراکتورسازی ایران و سایپا بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشت.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۲/۳میلیون سهم از سهام ۴۰ شرکت دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سایپا و پتروشیمی اراک دیروز به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشتند.

شیراز

دیروز یک‌میلیون و ۲۵۳هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۴میلیارد و ۸۸۰میلیون ریال توسط ۱۷ کارگزار فعال در تالار شیراز دادوستد شد که از میزان سهام معامله شده ۷۱درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.