زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، تعداد ۳/۱میلیون سهم به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۷۷۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

این تعداد از میان ۴۲ شرکت بود که ۴۰درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل فولاد مبارکه، فولاد خراسان، پتروشیمی خارک، پتروشیمی اصفهان بودند. یزد

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۱/۵میلیون سهم به ارزش ۷/۱۶میلیارد ریال از ۸۸ شرکت دادوستد شد. درصد سهام خریداری شده معادل ۵۱درصد و سهام فروخته شده معادل ۴۹درصد بوده است. تعداد شرکت‌های خریداری شده ۳۸ شرکت و تعداد شرکت‌های فروخته شده معادل ۵۰ شرکت بود.

قزوین

در تالار بورس استان قزوین طی هفته گذشته، تعداد ۷میلیون و ۶۰۲هزار و ۶۶۴ سهم به ارزش ۲۴میلیارد و ۴۶۳میلیون و ۸۴۴هزار ریال معامله شد.از کل معاملات تالار قزوین ۵۲درصد خرید و ۴۶درصد فروش را شاهد بوده‌ایم. همچنین در ۵ روز کاری این هفته بیش از ۴۰۰ مشتری حقیقی و حقوقی در این تالار اقدام به خرید سهام کردند.بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام فولاد مبارکه اصفهان، سنگ آهن گل گهر، سایپا و صنایع گالوانیزه فجر سپاهان بود. گفتنی است سهام فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی خارک و سایپا نیز بیشترین ارزش ریالی معاملات را از آن خود کردند.

کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه، تعداد ۲۲۳۰هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۷۱۰۸میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۲۵درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۲درصد افزایش داشت.

همچنین از این میزان معاملات ۲۷درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بوده است. این تعداد سهام و حق تقدم متعلق به ۳۵ شرکت بورسی است که به دفعات متعدد مبادله شده است.

بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، بانک پارسیان و پتروشیمی خارک بوده است.

کرمان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمان، تعداد ۳میلیون و ۲۳۰هزار سهم به ارزش بیش از ۱۲میلیارد و ۲۹۱میلیون ریال معامله شد که از این میزان ۳۹درصد مربوط به خرید سهام و ۶۱درصد مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۰ شرکت بوده که بیشترین تقاضای خرید مربوط به سهام شرکت‌های فولاد کاویان، فولاد مبارکه اصفهان، تراکتورسازی ایران، زامیاد و فولاد خوزستان بود.