گروه بورس- هیات‌مدیره فولاد کاویان در نظر دارد، معادل 90درصد از سود هرسهم سالانه را برای تقسیم به مجمع عمومی سالانه سال مالی 86 پیشنهاد کند.
بنابر اطلاعات منتشرشده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، فولاد کاویان درآمد هرسهم امسال را با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

«فوکا» توانست طی 6ماه منتهی به شهریورماه با تحقق 117ریال سود به ازای هرسهم معادل 60درصد از پیش‌بینی درآمد هرسهم را پوشش دهد.
فولاد کاویان طی دوره ۶ماه خود بالغ‌بر ۶۷۴میلیارد و ۴۸۰میلیون ریال درآمد حاصل از فروش داشت که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۷۸درصد افزایش داشته است.
درآمد حاصل از فروش «فوکا» طی این دوره توانست معادل 50درصد از پیش‌بینی فروش شرکت را محقق کند.
پیش‌بینی عملکرد فولاد کاویان برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۵درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۳۷درصد افزایش، سود عملیاتی ۴۲درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۶۳درصد افزایش نشان می‌دهد.
به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ 16/10/83 ، اجرای افزایش سرمایه به میزان 300درصد از محل مطالبات و آورده نقدی به هیات‌مدیره تفویض شده است.
خالص درآمد (هزینه‌)های متفرقه سال مالی ۸۵ به مبلغ ۷۷۴۹میلیون ریال (۷۷ریال به ازای هرسهم) معادل ۶۴درصد از سود خالص دوره می‌باشد که عمدتا شامل مبلغ ۳۱۷۹میلیون ریال درآمد ناشی از فروش سهام سایر شرکت‌ها بود.