فارس- مجموعه دوره‌های آموزشی مهندسی مالی برای مسوولان و مدیران وزارت اقتصاد و سازمان‌های خصوصی‌سازی و بورس، بانک‌ها و بیمه‌ها و شرکت‌های کارگزاری و سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد. با هدف انتقال آخرین دستاوردها و مفاهیم مهندسی مالی برای کارشناسان، مدیران و علاقه‌مندان مباحث مالی و اقتصادی کشور ۱۰دوره آموزشی و کارگاه تخصصی و کاربردی توسط استادان داخل و خارج کشور از ۲۱ آذر تا ۱۳ دی ماه در تهران از سوی گروه مالی ایران و با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف و برخی موسسات و دانشگاه‌های کشور برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، مخاطبان این دوره‌ها مسوولان و مدیران وازرت اقتصاد، سازمان خصوصی‌سازی، سازمان و شرکت بورس، بانک‌ها و بیمه‌ها‌، شرکت‌های کارگزاری و سرمایه‌گذاری، موسسات حسابرسی و حسابداری و شرکت‌های دولتی و مادرتخصصی تعیین شده‌اند.

در اولین دوره، موضوع ارزش‌گذاری مالی (Financial Valuation) طی دو روز توسط پروفسور محمد وزیری (استاد دانشکده مالی - حسابداری دانشگاه کالیفرنیا) در روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه ارائه خواهد شد و در ادامه، دوره آموزشی کاربردی مدیریت ریسک توسط سعید فلاح‌پور (استاد دانشگاه تهران) در روز اول دی ماه برگزار می‌شود.

براساس برنامه اعلامی‌، دوره کاربردی قراردادهای آتی (Futures) در بازارهای بین‌المللی با حضور سه کارشناس ارشد در روز دوم و سوم دی ماه بر پا خواهد شد. در ادامه مجموعه دوره‌های آموزشی کاربردی، دومین دوره معاملات اختیار (Option) در بازارهای بین‌المللی و نیز مبانی فقهی و حقوقی آن توسط مازیار یوسفی زاد و عباس موسویان در روزهای چهارم و پنجم دی ماه ۸۶ ارائه خواهد شد. این در حالی است که سمینار مدیریت درآمد (Revenue Management) با حضور مهدی شریف یزدی در

۶ دی ماه سال‌جاری بر پا می‌شود. در پایان دوره‌های آموزشی نیز مجموعه کارگاه‌های عملی طی پنج روز (از ۹ الی ۱۳ دی ماه) جهت یادگیری و به کارگیری استراتژی‌های Option برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به وب‌سایت گروه مالی ایران www.financialgroup.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن‌های ۸۸۰۷۶۶۴۳، ۸۸۵۷۳۲۰۵ و ۸۸۳۶۲۳۶۵ تماس حاصل کنند.