کرمانشاه

در معاملات روز گذشته، در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۳۵۴هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۰۶میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۵۳درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. همین‌طور از میان سهام مورد مبادله سهام شرکت‌های فولاد مبارکه، بانک پارسیان و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان، تعداد ۶۲۱هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۳۸۱میلیون ریال معامله شد که ۷۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های فولادمبارکه اصفهان، تراکتورسازی ایران و زامیاد بود.

شیراز

در تالار بورس منطقه‌ای فارس، تعداد یک‌میلیون و ۴۳۴هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۳میلیارد و ۵۴۰میلیون ریال در روز گذشته داد و ستد شد. از این میزان سهام معامله‌شده ۵۰درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

دیروز در تالار بورس فارس ۱۲۶نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های تراکتورسازی، فجر گالوانیزه و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب با ۱۹، ۱۶ و ۱۴نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات، بر سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، تراکتورسازی و گل‌گهر انجام شد.

آذربایجان غربی

در روز گذشته تعداد بیش از یک‌میلیون سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷/۳میلیارد ریال بوده است که ۳/۶۴درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با ۴/۴۵درصد ارزش کل معاملات، در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روزگذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد بیش از ۲میلیون سهم از سهام ۴۸شرکت داد و ستد شد که ۶۶درصد آن مربوط به خرید و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به نمادهای «تایرا»، «فولاد» و «شخاک» اختصاص داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته شاهد داد و ستد یک‌میلیون و ۱۴۰هزار و ۳۹۳سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۰شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۶۸میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام‌شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۷۴درصد به خرید و ۲۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این روز از کل معاملات انجام‌شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، تراکتورسازی ایران و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سایپا و فولاد مبارکه اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم‌آشنا

دیروز در تالار کارگزاری سهم‌آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲۵۱هزار و ۷۸۳سهم به ارزش ۷۹۱میلیون ریال داد و ستد شد و ۷۲درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۸درصد ارزش معاملات مربوط به خرید بود. همچنین بیشترین ارزش فروش مربوط به فولاد مبارکه اصفهان و بیشترین ارزش خرید مربوط به شرکت‌های داروسازی سبحان، فولاد مبارکه اصفهان و سنگ‌آهن گل‌گهر بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲میلیون و ۲۳۷هزارر سهم به ارزش ۷میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال از سهام ۲۸شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۶۷درصد مربوط به خرید و ۳۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های داد و ستد شده، شرکت خدمات انفورماتیک و شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۹۴هزار و ۳۹سهم به ارزش ۷۷۶میلیون و ۷۷۹هزار و ۸۲۲ریال دادوستد شد که ۳۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، فولاد مبارکه اصفهان، تراکتورسازی ایران و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

دیروز در تالار ایرانیان تعداد ۲۸۳هزار و ۷۲۳سهم به ارزش ۶۵۶میلیون ریال داد و ستد شد. ۷۹درصد حجم معاملات به خرید و ۲۱درصد دیگر به فروش اختصاص داشت. بیشترین خرید مربوط به «فولاد» و بیشترین فروش سهام مربوط به رینگ مشهد بود.