گروه بورس- شرکت جوش و اکسیژن ایران طی نیمه نخست سال‌جاری از فروش محصولات خود مبلغ ۶۳میلیارد و ۸۹۲میلیون ریال درآمد کسب کرد.

براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت جوش و اکسیژن فروش سال‌ مالی جاری را مبلغ ۱۱۲میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است. این شرکت طی دوره یاد شده ۵۷درصد از پیش‌بینی فروش امسال را پوشش داد.

پیش‌بینی درآمد هر سهم «فجوش» برای سال مالی ۸۶ با سرمایه ده میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال، مبلغ ۲۶۰ریال اعلام شده است.

در شش ماه نخست سال ۸۶، «فجوش» معادل ۵۳درصد از پیش‌بینی مزبور را پوشش داد و مبلغ ۱۳۹ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

پیش‌بینی عملکرد «فجوش» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل، به ترتیب فروش ۴درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴درصد کاهش، سود عملیاتی ۱۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد کاهش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۲۵۰ریال را به ازای هر سهم جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

به موجب مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۱۳ آذرماه ۸۲ و جلسه هیات‌مدیره به تاریخ دهم اسفندماه ۸۵ در مرحله چهارم از افزایش سرمایه، سرمایه شرکت از مبلغ هشت میلیارد و ۲۸۰میلیون ریال، به مبلغ ده میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال (معادل ۲۵درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته که تاکنون به ثبت نرسیده است.