کرمانشاه

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای کرمانشاه، در مجموع تعداد ۵۰۷هزار سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۹۶۷میلیون ریال دادوستد شد. که از این تعداد سهام ۳۲درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

از میان سهام مورد مبادله، سهام شرکت‌های فولاد مبارکه و فولاد خوزستان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته، شاهد دادوستد یک میلیون و ۵۱۱هزار و ۴۷۴سهم (متعلق به ۲۹شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام‌شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۶۴درصد به خرید و ۳۶درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین در این روز از کل معاملات انجام‌شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان، سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، کالسیمین و فولاد خراسان به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد خراسان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۵۸۹هزار و ۳۱۹سهم به ارزش دو میلیارد و ۳۳۵میلیون و ۱۰۲هزار و ۹۹۹ریال دادوستد شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها روز گذشته در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده است، فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و توسعه معادن روی ایران، بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

در روز گذشته، تعداد ۷۱۰هزار و ۳۷۳سهم از سهام شرکت‌های بورس در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بیش از ۴میلیارد ریال بود که ۴۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.دیروز سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۵/۴۶درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.