گروه بورس- شرکت سایپاشیشه مبلغ ۷۷ریال روی پیش‌بینی درآمد هرسهم خود گذاشت. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، سایپاشیشه با تعدیل یاد شده، پیش‌بینی درآمد هرسهم سال مالی ۸۶ را مبلغ ۱۳۲ریال اعلام کرده است. پیش‌بینی درآمد هرسهم سایپاشیشه برابر ۵۵ریال در نظر گرفته شده بود. شرکت دلایل تعدیل را در گزارش شش‌ماه خود عنوان نکرده است.

این شرکت در دوره مورد گزارش از فروش محصولات خود بیش از ۸۵میلیارد ریال درآمد کسب کرد. پیش‌بینی فروش ۸۶ سایپاشیشه برابر رقم ۱۷۸میلیارد و ۶۴۶میلیون ریال است. شرکت اعلام کرده است، طرح افزایش ظرفیت برای دستیابی به ۲۵۰هزار ست شیشه در سال را در دست اجرا دارد.

این طرح شامل خرید و نصب کوره G.B.T.F با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۸میلیارد ریال (هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ ۴۰۶۱میلیون ریال، پیشرفت کار ۶۰درصد)، خرید و نصب کوره‌های H.T.B.S و C.B.T.S برای ساخت شیشه‌های عقب گرمکن‌دار و شیشه‌های جانبی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبالغ ۱۶میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال و ۲۱میلیارد و ۷۶۵میلیون ریال (هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ ۳میلیارد و ۸۳میلیون ریال، درصد پیشرفت کار ۱۰درصد و تاریخ بهره‌برداری به ترتیب سال ۸۹ و ۸۷ از محل تسهیلات صندوق ذخیره ارزی) است.