تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۱۶۶هزار و ۲۴۱ سهم به ارزش ۸۷۲میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. ۱۰درصد حجم معاملات مربوط به خرید و ۹۰درصد آن مربوط به فروش بود. پتروشیمی اصفهان بیشترین خرید و چادرملو بیشترین فروش را در تالار ایرانیان داشتند. کرمانشاه

در معاملات روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای کرمانشاه در مجموع تعداد ۴۷۶هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۸۲۴میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۱۱درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود. همین طور از میان سهام مورد مبادله، سهام شرکت‌های فولاد مبارکه و فولاد خراسان از استقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها برخوردار بودند.

ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۶۹۸هزار و ۳۲۴ سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات بالغ بر ۸/۳میلیارد ریال بود که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین امروز سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با ۲۸درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز دوشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹/۱میلیون سهم از سهام ۳۵ شرکت دادوستد شد که ۳۱درصد آن مربوط به خرید و ۶۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس منطقه‌ای تبریز داشت.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۴میلیون و ۸۱۱هزار و ۳۱ سهم به ارزش ۹۸میلیارد و ۹۰۰میلیون و ۷۲۲هزار و ۹۵۷ ریال دادوستد شد که تقریبا کل ارزش معاملات مربوط به فروش سهام بود. باما، فولاد خراسان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۲۸هزار و ۲۷۲ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۹۱میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۱۹درصد ارزش دادوستد را خرید و ۸۱درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فولاد خراسان، بیشترین حجم فروش مربوط به فولاد مبارکه، همچنین بیشترین ارزش فروش مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو است.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد یک میلیون و ۸۴۲هزار سهم به ارزش ۵میلیارد و ۳۸۷میلیون ریال از سهام ۲۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۶۸درصد مربوط به خرید و ۳۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری غدیر و فولاد مبارکه اصفهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.