همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۹۵۵هزار و ۸۵۶سهم به ارزش ۴میلیارد و ۴۰۷میلیون و ۲۹۲هزار و ۲۷۸ریال دادوستد شد که ۴۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود. فولاد خوزستان، باما و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. رشت

در معاملات روز یکشنبه تعداد ۱/۲میلیون سهم به ارزش ۷/۱۰میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۶درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.سهام شرکت‌های فولاد خوزستان، توکا فولاد و توس‌گستر، بیشترین ارزش معاملات را در گیلان داشتند.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۱/۲میلیون سهم از سهام ۳۲شرکت دادوستد شد که ۲۲درصد آن مربوط به خرید و ۷۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز فولاد خوزستان در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را داشت.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۱۰هزار و ۵۲۱سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۵۷۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۳۷درصد ارزش دادوستد را خرید و ۶۳درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌گستر، بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به فولاد خوزستان بود.

یزد

روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۹۰۱هزار و ۱۶۱ سهم به مبلغ پنج‌میلیارد و بیست و چهارمیلیون و پانصد و هفتاد و شش‌هزار و هفتصد و بیست و سه‌ریال مبادله شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۱۰۵درصد افزایش داشته و ارزش معاملات نیز ۵۸۷درصد افزایش داشته است.

تالار ایرانیان

دیروز تعداد ۴۴۰هزار و ۱۵۰ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۹۸۲میلیون ریال در تالار ایرانیان دادوستد شد. حجم فروش ۹۲درصد و حجم خرید ۸درصد بود. بیشترین خرید مربوط به شرکت مالی و اعتباری سینا و بیشترین فروش برای شرکت فولاد خوزستان بود.

کرمانشاه

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۲۴۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۳۴۹میلیون ریال دادوستد شد که از این تعداد سهام ۱۷درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش است.