گروه بورس - شرکت صنعتی جام دارو کاهش تولید و فروش تیوب آلومینیوم را از دلایل کاهش ۵۹ ریالی در پیش‌بینی درآمد هر سهم امسال اعلام کرده است.

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار «فجام» درآمد هر سهم امسال را با ۲۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است. این در حالی است که جام دارو در ۳۱ تیر ماه پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ ۳۷۵ ریال اعلام کرده است که دلایل تعدیل را کاهش تولید و فروش تیوب آلومینیوم عنوان کرده است.

پیش‌بینی عملکرد جام دارو برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۳درصد افزایش، سود عملیاتی ۶درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات ارسالی هیات‌مدیره در نظر دارد ۱۰۰درصد سود پیش‌بینی شده سالانه را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

شایان ذکر است، شرکت در ۱۷ تیر ماه اعلام کرده است هیات‌مدیره در نظر دارد مبلغ ۷میلیارد ریال (مبلغ ۳۵۰ ریال به ازای هر سهم) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.