زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۹/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۸۰۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. این تعداد از میان ۵۱شرکت بوده که ۷۹درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید سهام شامل شده، چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد فولاد خراسان، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، سخت‌‌آژند، ملی صنایع مس ایران بودند. بندرعباس

بورس منطقه‌ای هرمزگان سی‌ودومین هفته فعالیت خود را در سال ۸۶ با پنج روز کاری سپری کرد. در این مدت تعداد یک میلیون و ۲۷۶هزار و ۶۶۹سهم به ارزش افزون بر ۴میلیارد و ۴۲۹میلیون ریال معامله شده است که بیش از ۸۶درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۳میلیارد و ۸۱۳میلیون ریال و ۱۴درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۶۱۶میلیون ریال بود.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۹میلیون و ۱۹۵هزار و ۳۵۷سهم به ارزش ۳۷میلیارد و ۸۸۰میلیون و ۹۳۰هزار ریال معامله شد. از کل معاملات تالار قزوین ۵۲درصد خرید و ۴۸درصد فروش را شاهد بوده‌ایم. همچنین در ۵ روز کاری این هفته بیش از ۶۰۰مشتری حقیقی و حقوقی در این تالار به خرید سهام اقدام کردند. بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام فولاد خراسان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن فلزات ایران و ملی مس ایران بود. گفتنی است سهام فولاد خراسان، سرمایه‌گذاری توسعه معادن فلزات ایران و پتروشیمی خارک بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۹ آبان‌ماه، شاهد دادوستد ۶میلیون و ۴۷۷هزار و ۲۳۸سهم (متعلق به ۶۲ شرکت) به ارزش بیش از ۲۳میلیارد و ۶۰۸میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۱۴درصد کاهش داشت. در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۶درصد به خرید و ۳۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی ایران، توسعه معادن روی ایران و ملی صنایع مس ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های فولاد خراسان، ملی صنایع مس ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

درمعاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۸میلیون و ۸۳۸هزار سهم به ارزش ۳۶میلیارد و ۹۱۷میلیون ریال از سهام ۶۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۲درصد مربوط به خرید و ۲۸درصد مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز شرکت فولاد خراسان و صنایع گالوانیزه فجر سپاهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.