زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۹۲۵هزار سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۱۰۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به شرکت سخت آژند بیشترین حجم فروش سرمایه‌گذاری ملت و بیشترین ارزش فروش مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو بود. ارومیه

دیروز تعداد ۱۷۷هزار و ۸۰۹سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بیش از ۶۳۰میلیون ریال بوده است که ۳۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین روز گذشته سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۴/۴۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۳۴هزار و ۸۶۸سهم به ارزش ۲۱۰میلیون و ۸۶هزار و ۳۳۶ریال دادوستد شد که ۲۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، بانک پارسیان، توسعه معادن روی ایران و سخت آژند بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار ایرانیان

روز گذشته تالار ایرانیان شاهد دادوستد تعداد ۸۶۹هزار و ۷۸۲ سهم به ارزش یک میلیارد و ۷۳۸میلیون ریال بود که از این میزان ۵۸درصد به خرید سهام و ۴۲درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

در معاملات روز یکشنبه تالار ایرانیان سهام بانک پارسیان، بیشترین حجم خرید و سهام مالی ملی بیشترین حجم فروش را تشکیل داد.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۰۸هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۹۴۹میلیون ریال از سهام ۲۲ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۶درصد مربوط به فروش بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان و شرکت سرمایه‌گذاری ملت از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون و ۵۲۲ سهم از سهام ۴۶ شرکت دادوستد شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سهام شرکت‌های فجر گالوانیزه سپاهان، ملی مس و سرمایه‌گذاری توسعه آذربایجان بیشترین ارزش ریالی در این کالا را به خود اختصاص دادند.

شیراز

در بورس منطقه‌ای فارس تعداد یک میلیون و ۹۲۴هزار سهم اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۴میلیارد و ۵۶میلیون ریال در روز یکشنبه دادوستد شد.

از این میزان سهام معامله شده ۴۶درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.