گروه بورس: سیمان هرمزگان درآمد هر سهم سال مالی منتهی به آبان‌ماه ۷۸ را با ۱۳۵میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۹۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، پیش‌بینی عملکرد «سهرمز» برای سال مالی ۸۷ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳/۰درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۹درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۱۰درصد کاهش نشان می‌دهد که شرکت دلایل تغییرات را جابه‌جایی در ظرفیت‌های تولید و فروش سیمان فله و سیمان پاکتی و افزایش هزینه‌های مواد مصرفی و سایر هزینه‌های عملیاتی اعلام کرده است.

شرکت اعلام کرده است، با توجه به اینکه محل کارخانه در منطقه محروم واقع است، مطابق مفاد ماده ۱۳۲ قانون مالیات‌های مستقیم از تاریخ صدور پروانه بهره‌برداری (۴/۹/۸۱) به مدت ۱۰سال از پرداخت مالیات معاف است و مالیات فوق مربوط به فعالیت‌های غیرعملیاتی است.

هیات‌مدیره سیمان هرمزگان در نظر دارد مبلغ ۱۳۱میلیارد و ۲۷۱میلیون ریال (مبلغ ۹۶۸ریال به ازای هر سهم)، جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۷ پیشنهاد کند.