گروه بورس- صنعتی بهشهر در گزارش ۹ ماهه خود از افزایش ۵۰ریالی پیش‌بینی درآمد هرسهم امسال خبر داد. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «غبشهر» درآمد هرسهم سال مالی منتهی به آذرماه را با ۱۹۲میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

این در حالی است که صنعتی بهشهر پیش‌بینی درآمد هرسهم سال مالی منتهی به آذرماه را در ۳۰تیرماه امسال مبلغ ۷۶۴ریال اعلام کرده بود. شایان ذکر است که شرکت دلایل تعدیل را ناشی از اجرای مصوبه اخیر شورای اقتصاد و به دنبال آن بخشنامه شرکت بازرگانی دولتی ایران مبنی‌بر تعیین نرخ یکسان روغن خام آزاد و تعادلی و ترکیبی به نرخ هر کیلوگرم ۵هزار ریال اعلام کرده است.

شرکت اعلام کرده است که طی سال‌جاری، افزایش سرمایه به میزان ۲۰۰درصد از محل مطالبات و‌ آورده نقدی سهامداران را در دست بررسی دارد.

هیات‌مدیره «غبشهر» در نظر دارد به منظور تامین منابع جدید برای سرمایه در گردش، پیشنهاد توزیع حداقل سود را به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۸۶ ارائه کند. شایان ذکر است که شرکت در تاریخ ۳۰/۴/۸۶ اعلام کرده بود که هیات‌مدیره در نظر دارد تمامی سود حاصل از عملکرد سال مالی جاری را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.