شیراز

دیروز تالار شیراز شاهد دادوستد یک میلیون و ۱۰۳هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۳میلیارد و ۸۵۴میلیون ریال توسط ۱۷کارگزار فعال در این تالار بود.این میزان سهام معامله‌شده ۶۸درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.در تالار بورس فارس، ۱۴۷نفر به خرید سهام اقدام کردند که سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، سیمان فارس و خوزستان و نیروترانس به ترتیب با ۲۸، ۲۱ و ۱۶نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند، همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، ملی مس ایران و صندوق بازنشستگی انجام شد. یزد

در روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۷۱۲هزار و ۱۶۵سهم به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۸۸میلیون ریال مبادله شد.بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران با ۱۹نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ارزش ۷۲۰میلیون ریال بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۳۲۰هزار سهم به ارزش ۸۷۱میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۸درصد مربوط به خرید و ۵۲درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

در روز شنبه تعداد ۴۳۲هزار و ۷۹۳ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷/۱میلیارد ریال بود که ۲/۲۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۳۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۵۳هزار و ۶۶۵ سهم به ارزش بیش از ۸۲۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۷۲درصد ارزش دادوستد را خرید و ۲۸درصد آن را فروش سهام شامل شد. بیشترین حجم خرید مربوط به شرکت سرمایه‌گذاری ملی، بیشترین ارزش خرید سنگ آهن گل گهر و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود.

تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک‌میلیون و ۷۴۳هزار سهم از سهام ۵۳ شرکت دادوستد شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به سهام شرکت‌های معادن و فلزات، گل گهر و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی اختصاص داشت.