گروه بورس- شرکت داروسازی روزدارو، طرح تولید انواع آنتی‌بیوتیک‌های تزریقی و خوراکی را با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری ۱۰۶میلیارد و ۷۳۷میلیون ریال در دست اجرا دارد.

مطابق گزارش اداره نظارت بر ناشران بورسی، «دروز» تاکنون مبلغ ۳۰میلیون ریال در این طرح سرمایه‌گذاری انجام داده و تاریخ بهره‌برداری از آن را سال ۸۹ برآورد کرده است. از سوی دیگر شرکت اعلام کرده است، به نظر می‌رسد با توجه به تورم و افزایش هزینه‌ها در آینده، طرح مزبور نیاز به بازنگری مجدد داشته است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به پایان اسفندماه ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش بدون تغییر، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴درصد کاهش، سود عملیاتی ۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعات ارسالی شرکت، هیات‌مدیره تصمیم دارد مبلغ ۳۶۰ریال خالص برای هر سهم را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

به استناد صورت‌جلسه هیات‌مدیره در ۱۴مردادماه ۸۶ سرمایه شرکت از مبلغ ۵۳میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال به مبلغ ۷۷میلیارد و ۷۶۰میلیون ریال افزایش یافته و در تاریخ ۱۵مردادماه ۸۶ به ثبت رسید.