ارومیه

در روز گذشته تعداد ۳۵۷هزار و ۶۸۳سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ‌بر ۱/۳میلیارد ریال بوده است که ۲/۶۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.همچنین دیروز سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۲/۶۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت. شیراز

دیروز در شیراز ۹۰۹هزار سهم، اوراق مشارکت و حق‌تقدم سهام به ارزش ۲میلیارد و ۳۵۵میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان سهام معامله‌شده، ۶۸درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.در تالار بورس فارس کلا ۱۳۰نفر اقدام به خرید سهام کردند که سهام شرکت‌های فجر گالوانیزه، ملی مس ایران و صندوق بازنشستگی به ترتیب با ۳۹، ۲۴ و ۱۳نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد دو میلیون و ۷۱۵هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۸۱میلیون ریال از سهام ۲۳شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵درصد مربوط به خرید و ۹۵درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، شرکت صنایع گالوانیزه فجر سپاهان و سایپا از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۳۸هزار و ۸۳۱سهم به ارزش ۴۴۵میلیون و ۱۳۵هزار و ۵۴۶ریال دادوستد شد که ۲۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۷۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سنگ‌آهن گل‌گهر و سیمان فارس و خوزستان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.