گروه بورس- هیات‌مدیره داروسازی امین تصمیم دارد کل سود سال‌جاری را برای تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، داروسازی امین درآمد هر سهم امسال را با ۵۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است. پیش‌بینی عملکرد «دامین» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۳درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۱درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۲۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۱۳درصد افزایش نشان می‌دهد.

بر اساس بند ۱ گزارش حسابرس و بازرسی قانونی، خالص حساب‌ها و اسناد دریافتی بلند مدت به مبلغ ۹۲۴/۵میلیون ریال مطالبات شرکت از پخش سروش دلشاد بابت فروش‌های انجام شده، طی سال مالی ۱۳۸۲ پس از کسر ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول در سنوات قبل و سال مالی مورد گزارش می باشد.

با توجه به نحوه نمایش ذخیره احتسابی در صورت سود و زیان تحت عنوان اقلام غیرمترقبه که می‌بایست به عنوان اقلام استثنایی انعکاس می‌یافت و با عنایت به مشخص نبودن میزان بازیافت مطالبات شرکت مبلغ ۹۲۴/۵میلیون ریال احتساب ذخیره در حساب‌ها الزامی است.

در صورت تعدیل سود سال مالی مورد گزارش و حساب‌ها و اسناد دریافتی بلندمدت هر کدام به مبلغ ۹۲۴/۵میلیون ریال کاهش خواهند یافت.

پیش‌بینی‌ خالص هزینه‌های متفرقه سال مالی ۸۶ به مبلغ ۵۹۱/۴میلیون ریال بابت خسارت وارده در خصوص عدم دریافت مطالبات از شرکت پخش سروش دلشاد است.

پروژه تولید کپسول‌های سافت ژل با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۵۰۰/۲۴میلیون ریال را در دست اجرا دارد که تاکنون مبلغ ۱۲۵/۶میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است (۲۵درصد پیشرفت کار) و تاریخ بهره‌برداری سال ۸۷ است.

ضمنا شرکت در ۲۵تیر ماه اعلام کرده بود، برخی از ماشین‌آلات پروژه ثبت سفارش شده است؛ ولی برخی دیگر به خاطر تحریم هنوز منتج به گشایش اعتبار نشده است.