گروه بورس- سیمان دورود پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را با افزایش سرمایه جدید اعلام کرد. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، سیمان دورود درآمد هر سهم امسال را با ۸۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۲۲۹ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق ۷۲۶ریال سود به ازای هر سهم، معادل ۵۹درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش داده است. پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های سیمان دورود برای سال مالی ۸۶ به مبلغ ۲۰میلیارد و ۴۳میلیون ریال، شامل مبلغ ۱۱میلیارد و ۱۳۵میلیون ریال سود سپرده‌های بانکی و اوراق بهادار و مبلغ ۸۹۰۸میلیون ریال سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت فارسیت دورود است.

«سدور» اعلام کرده است: «با اخذ مجوز احداث کارخانه ۵۰۰۰تنی سیمان خاکستری از سهامدار عمده، مطالعات اولیه این طرح در حال بررسی است. مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام شرکت در ۱۰مهر ماه برگزار شد و اجرای افزایش سرمایه از مبلغ ۴۶میلیارد ریال به مبلغ ۸۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را تصویب کرد.

هیات‌مدیره در نظر دارد برای سال مالی ۸۶ مبلغ ۹۶میلیارد ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۱۲۰۰ریال) جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام پیشنهاد کند.