قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از ۲میلیون و ۲۸۲هزار و ۹۰۵سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۹میلیارد و

۴۲۰میلیون و ۳۲هزار ریال بود. ۵۹درصد آن به خرید و ۴۱درصد نیز به فروش سهام اختصاص یافت.سهام شرکت‌های گل‌گهر، چادرملو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی بیشترین تعداد خریداران را داشتند. شیراز

مدیر تالار بورس منطقه‌ای فارس از دادوستد ۲میلیون و ۶۳هزار سهم، اوراق مشارکت و حق تقدم سهام به ارزش ۱۱میلیارد و ۶۶۳میلیون ریال در روز شنبه توسط ۱۷کارگزار فعال در این تالار خبر داد.

از این میزان سهام معامله‌شده ۶۵درصد مربوط به خرید و بقیه مربوط به فروش سهام بود.

سهام شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، سیمان فارس و خوزستان و ملی صنایع مس ایران به ترتیب با ۶۰، ۲۱ و ۲۰نفر بیشترین خریداران را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۲۶۲هزار و ۱۲۲سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۶۷۲میلیون و ۶۲۳هزار و ۸۲۳ریال دادوستد شد که ۸۶درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۴درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، ملی صنایع مس ایران و توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۳۷۰هزار و ۷۹سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۱۱۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۴درصد ارزش دادوستد به خرید و ۳۶درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به فولاد مبارکه و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به سامان گستر اصفهان بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۹۰۷هزار سهم به ارزش ۵میلیارد و ۱۸۱میلیون ریال از سهام ۲۲شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۰درصد مربوط به خرید و ۵۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۸۸۰هزار و ۱۱۴سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

همچنین سنگ‌آهن گل‌گهر با ۴/۴۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷/۱میلیون سهم از سهام ۴۹ شرکت دادوستد شد که ۷۵درصد آن مربوط به خرید و ۲۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به شرکت‌های توسعه معادن و فلزات و سنگ‌آهن گل‌گهر بود.