گروه بورس- سیمان فارس و خوزستان درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با سرمایه جدید پیش‌بینی کرده است. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «سفارس» درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اردیبهشت ۸۷ را با ۴۱۷۶میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۶۳ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان دوره سه‌ماه منتهی به مردادماه توانست با تحقق ۵۶ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۱درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.

مجمع‌عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام سیمان فارس و خوزستان در ۲۵ شهریور ۸۶ اجرای افزایش سرمایه را از مبلغ ۳۶۰۰میلیارد ریال به مبلغ ۱۷۶/۴میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران را تصویب کرد و به هیات‌مدیره اجازه داد پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق‌بهادار درخصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۱۷۶/۴میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰/۴میلیارد ریال اقدام کند. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را با سرمایه ۶۰۰/۳میلیارد ریال در ۲۶خردادماه مبلغ ۳۰۵ریال اعلام کرده بود که دلیل تغییر را افزایش سرمایه عنوان کرده است.

هیات‌مدیره در نظر دارد، مبلغ ۱۷۱ریال به ازای هر سهم، برای تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع‌عمومی عادی سال مالی منتهی به اردیبهشت۸۷ پیشنهاد کند.