گروه بورس- هیات‌مدیره داروسازی اکسیر در نظر دارد سرمایه شرکت را از مبلغ ۷۵میلیارد ریال به مبلغ ۱۵۰میلیارد ریال معادل ۱۰۰درصد افزایش دهد. براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، این افزایش سرمایه از محل اندوخته توسعه و تکمیل و مطالبات سهامداران صورت خواهد گرفت. «دلر» درآمد هرسهم امسال را با ۷۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲هزار و ۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است که طی ۶ماه گذشته با تحقق ۸۰۱ریال سود به ازای هرسهم معادل ۳۷درصد از پیش‌بینی بودجه را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد داروسازی اکسیر برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۵درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۱۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۹درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۱۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

«دلر» طرح لیوفلیزه را با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۶۵۰۹میلیون ریال (با ۹۸درصد پیشرفت کار، هزینه انجام شده مبلغ ۵۸۸۸میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری را اوخر سال ۱۳۸۶) و طرح بهبود GMP و توسعه و احداث خطوط تولید با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۱۲۰میلیارد و ۸۶۶میلیون ریال (با ۶درصد پیشرفت کار، هزینه انجام شده مبلغ ۶۶۷۷میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری سال ۱۳۸۷) در دست اجرا دارد. شایان ذکر است، شرکت در ۲۰تیرماه ۸۶ برآورد هزینه سرمایه‌گذاری طرح بهبود GMP و توسعه و احداث خطوط تولید مبلغ ۱۰۸۲۰۰میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری آن را سال ۱۳۸۹ اعلام کرده بود.